Wednesday, April 7, 2010

SALAM....
Pg ni aku x berapa nak ada mood la nak buat kija. mm,sbb x cukup tido. Kepala pun cam bengong jer pagi ni. Mata ni x yah nak cakap la. Mmg x larat nak angkat..layu semacam jer..sebenaqnya suma ni berlaku bukan pasai apa, anak aku Muhammad Hafidz Danial bin Nor Hisham tu kurang sihat. Dia demam pas g inject kemarin kat klinik kesihatan kangar..tu inject yang last sekali tu sbb umo dia pun dah cukup 1 tahun 6 bulan. Aku ingat x pala. sbb sblm ni dok inject x pernah demam. May be kali ni mmg nak uji kesabaran aku jaga dia kot!!paham2 jer la budak2 nih kalu demam mmg merengek laa. Smlm jugak sblm tido, dia asyik nangis ja.mau taknya bdn dia panas. Pastu muntah lagi. Aku pun sempat lena dalam 2 jam jer, sbb pastu dia jaga dan terus berjaga sampai koi 5 pg. Tak nak lena. Nak main jer. Kejap dia main kipas. Kejap dia main hp aku..peningnye kepala aku..nak tak nak kena la gak bagi dia lena kat luar. atas "ndoi". Baru la dia mau lena...alhamdulillah. aku pun baru la leh lelapkan mata kejap!jadilah!..ati berbelah bagi plak ni nak pi opis ke tak????tp..memandangakn aku rs cam o.k jer. aku buat keputusan nak g opis lah. Baby Danial pun dah ok skit. Doa aku moga2 anak aku cpt sembuh la..bleh bermain cam biasa. sian dia lemah jer nak jalan..selalunya aktif bkn main..siap2 lari2 lagi dlm umah tue..

2 comments:

  1. sbrla kak fiza....pahala seorang ibu yng jg anak masa sakit besar ganjarannya di cc Allah...danial tu merap sbb nak blh adik...dia nak perhatian lbh...

    ReplyDelete