Friday, April 9, 2010

cute mute..

Aku suka la tgk budak ni...(suka tgk je naa, bukan suka kat dia..)jgn nak salah paham plak!!ishhh, comel laa..actually, aku ni x la berkenan kat org yang kulit putis2 ni. sbb ntah. nampak cam x macho jerk. dok berkenan jugak kat org kulit itam manis. sbb laki aku pun kulit itam manis gak! macho tue en. hisham...hehee. (itu aku yang kata. perasan lak laki aku kalau dia baca post aku nih..Yer la sapa lagi kan yg nak puji kalu bukan wife kesayangan dia yang sorang nih).hhehe..itam manis jugak taste aku. org len aku x tau la plak taste depa lagu mana??..terpulang pada kala kesukaan masing2 la kan. Tepuk dada tanya selera lah no!!!.Haa, berbalik kepada cerita budak tadi tu..mmg cute la. kulit putis, mata coklat (org cakap mata pasak), rambut dia mmg smart abih...ape lagi ek??senyum pun ble tahan gak!hahaa..pendek kata semua o.k lah.ensem...seminggu ada la dlm 2,3 kali gak ble tgk dia...kalu kena turn dia la mai sini. tp..kalu x tgk pun x pe. ada aku kesah?eeee..aku x kesah pun..aku suke tgk jer. kalu aku dok minat kat dia kot la...bila tak tgk ble naik angau...hahaa..lagi pun aku anggap cam adik aku jer..hmmm..mmg adik!!

3 comments:

  1. si hitam manis jg plihanku..ahak.. hitam itukan menwan...emmm...manmbat hatiku kini...huhu...

    ReplyDelete
  2. daku pn jua...memikirkannya....suke la mata dia...

    ReplyDelete
  3. emm ada pasai kot nii.. tu yg berkenan tu.. takpa kot boleh buat menantu he3

    ReplyDelete