Thursday, April 22, 2010

ayu nye hari ni..

hai..salam kengkawan suma..apa kabar?semoga bahagia selalu yer dihari jumaat ni.lama aku x update blog aku ni.tah!cam xdak mood jer nak buat entry baru.mmm..g pun xdak idea.hari ni rase cam ade mood sket.ble la kot...

mmm...cam pelik jer kan tajuk entry aku re ni.awat tetiba jer ade perkataan ayu???haaa..sbb nye aku tgk someone kat opis ni ayu jerk re ni.segak...ngan baju kebaya singkat berkain batik g. kala...woowwww,ijau pucuk pisang.cantekkkk la kirenye..mm, harap2 bila dah pakai lawa2 tu ade la semangat dia nak wat kije yer!!!jgn la dok aSyik ponteng lak.sesuka ati nak kuar masuk opis. x cun la gtu.pakai baju sume dah elok, mai tang prestasi kije x elok lak!!!mmg x cun laaa.biaq la seimbang kan!luaq dan dalam...baru org len pun ske...baru org len pun tertawan ngan keanggunan awak tu...ni pantun khas ni.pandai aku cipta pantun nie kan????hahaha.puji diri sendiri...tp,btoi pa.OK WAT?baca jgn x baca yer...

BERKAIN BATIK BERBAJU KEBAYA
KALE IJAU PUCUK PISANG LAGI
SEMAKIN HARI WOW SEMAKIN BERGAYA
MESTI LAGI SAYANGGG LA DEK TUAN AJI

k,semoga jumpa lagi di entry yg akan datang!!!daaaa.....

2 comments:

  1. Yang Melekat Kat OpisApril 22, 2010 at 7:29 PM

    Tak tau lah dah dak nak sampai ke petang semangat tu.. selalunya semangat dia hangat2 tahi ayam ja.. tungggguuu!!!

    ReplyDelete
  2. Aku lagi cantikk kot.....April 22, 2010 at 8:35 PM

    tula...bkn apa bj tue nak pakai kelmarin tp dh mc, gagah pakai hr niela...nak buat gena tak boleh nk thn dah dah terketaq2 nak pakai..nk tunjuk kat tuan hj..tp syg tuan hj tkdak huhuhuhuuuuu.....

    ReplyDelete