Monday, March 22, 2010

Hahaha..nie fist time aku cuba nak berblog nih..actually dah banyak kali dah dok try nie,tp ntah rase cam xder mood lak. tp,kali ni Insyaallah menjadi kot...kita tgklah camana nanti. Kita tgk la pena akan trus menari atau nak berhenti kat tengah jalan...ishhh,btoi ka pena??tp,nak taip ni bukan guna pena pun. taip guna keyboard n jari jemari jer...mmmm, xpe la.kire o.k la kot!!tp, apa yg penting idea mau bercambah. kalu idak yang tu yg dok buat "hang" tgh jalan tuh..kawan2 pun dah x sabaq nak komen kat blog aku nih!!!excited lak depa.lebih dari aku la plakkk..depa xpa la dah expert dah. tinggai aku kat blakang. tp,xpe at least aku nak jugak blajaq dak?dari x mencuba langsung, x best jugak..btw tq my frens..sama2 la kita berblog ekkk...jgn ler gelak kalu rase2 cam ade yg kurang jerk kat blog aku nih..nak tegoq xpa..sekian dulu yer!!!jmpa lagi..

2 comments:

  1. hi..dh smkin pandai skrg...kita tunggu tengok...hehehheheeeeeee

    ReplyDelete
  2. smg keyboard akan trus menari2..hehe..caiyok2..

    ReplyDelete